Städdag

Idag har jag och mamma städat hela stallet, skrubbat golvet, dammtorkat och torkat av allting.
Jag skurade hela min box i samras, så jag hade inte så jättemycket att städa, men såklart hade spindlarna varit där och gjort nät i mitt galler :( xD
Men nu är det jättefint :D
Tog lite "före" &  "efter" - bilder, men dom kommer imorgon :D
Nu ska jag ta och sova, och det blir mycket roligare om ni kommenterar (a' Imorgon ska jag rida, och då kommer en massa update. Hade även tänkt att fota alla mina outfits. vad tycker ni om det?
Och jag kan berätta att jag är ledig imorgon. *happyface*
Nu ska  jag ställa mig i duschen, och mer update imorgon. Ni som läser min blogg är bäst (y)
Kommentarer
elin

älskar din design alla är lika snygga! (Y)

2010-09-20 - 21:41:26
URL: http://penpower.blogg.se/
Fanny

Ja jag vill se outfits och blogga mer:P

2010-09-21 - 07:26:41
URL: http://foreverdessie.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback